tisdag 27 april 2010

nu narmar det sig....

svensk pizza, mammas mat, karamellkungen, grillchips, chokladbollar , min sang, rena klader och alla underbara manniskor som jag saknar!!!!

6 dagar kvar nu tills vi sittre pa planet och det kanns sjukt. kanns som man hoppat over ett annat liv som man skall komma tllbaka till helt plotsligt. jag kan inte saga annat an att jag faktiskt e lite redo att komma hem men nar jag val e pa vag vet jag att jag o linda kommer va ledsna att detta e slutet pa varan era, som vi kankse aldrig kommer gora om. men det e ju bara beviset pa en underbart bra resa.

nu har vi vart i indonesien i 3 veckor. forst pa bali sen pa gilli trawanga , ocksa kand som party gilli :) javligt mysig o men harliga manniskor, bra partyn, bra cinema place, bra homestays och strander. forst nar vi kom dit va vadret okej o vi hangde med ett gang fran goteborg. va pa nagra riktigt bra partyn(som e varanan dag, BARA). sa dom olika utestallena turas om att annordna party. men efter nagra dagar blev vadret daligare o man blev lite rastlos. vi sag mkt filmer pa cinema stallet vilket va nice men nar man e pa paradis on vill man ju inte bara kolla film. sa vi borjade spela yatzi en hel del o kortspel men eftervart blev aven det uttjotat.

dom goa goteborgskillarna lamnade oss efter lite over en vecka o i takt med det blev vadret faktiskt mkt battre. sa dom sista dagarna har vi legat pa stranden o pressat en del eftersom vi visste att vi skulle till utbud som ligger i mitten av bali vid teplantage o det inte blir natt beachliv dar.
det va jatte harligt vader, man kande verkligen att det va livet!! o efter att ha blivit bra kanda med alla indoneser o turister pa on va det faktiskt trakigt att lamna on nar den va som bast. men det e val sa man skall gora det ??:) linda forsokte overtala mig i morse av att stanna efter bara 3 timmars somn men jag tankte att akte vi inte da sa aker vi antagligen inte forens dagen fore flyget gar.
kandes sorligt att aka darifran i morse men nu efter lang vag hit till utbud sa tror jag det va bra.
har e det lugn o ro, ratt sa lite folk, mysiga butiker, fina restauranger o hotell. imorgon skall vi forsoka att ga pa nan batik kurs, aven ga pa natt dans preformance. nu far man anvanda dom sista dagarna bra.

hoppas ni alla har det bra dar hemma. o jag hoppas verkligen att du jessi o johnny kommer till barcelona imorgon!! pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar